Trenger du hjelp?

kontakt oss på e-post:
support@lifevac.eu

Eller telefon:
+32 465 04 17 98

FAQ

Når du bruker LifeVac, kan den dytte blokkeringen lenger ned?

Nei. Takket være LifeVacs patenterte enveisventil-system er det ikke mulig å dytte blokkeringen lenger ned når man bruker den. Når du trykker ned vil ikke luften komme inn i masken. I stedet går luften ut gjennom siden på enveisventilen. Når du drar stempelet opp igjen skapes det et vacuum som gjør at man trygt kan fjerne blokkeringen i luftveiene ved et nødstilfelle med kvelning.

Kan LifeVac skade lungene eller kroppen til den som kveles?

Nei, LifeVac har gjennomgått uavhengige tester og har blitt bevist å være 100% trygg å bruke. Når man plasserer hjelpemiddelet, trykker ned og drar opp skaper man kun akkurat så mye vakuum som kreves for å fjerne blokkeringen, og man skader IKKE lungene eller kroppen til personen som kveles.

For å forklare nærmere, så vil en LifeVac ha et luftvolum på 200ml. Dersom du sammenligner dette med luftvolumet til en lunge, som etter at man har pustet helt ut er på 1200ml, vil man enkelt forstå at LifeVac kun bruker den kraften som er nødvendig for å fjerne en blokkering.

Etter å ha reddet 3205 liv helt uten negative utfall kan vi med sikkerhet si at den er helt trygg å bruke.

Har LifeVac medisinske bevis som støtter oppunder den?

Ja, LifeVac kan stolt si at det er det eneste hjelpemiddelet for åpning av luftveier via vakuum som har gjennomgått uavhengig medisinsk testing, fagfellevurderte medisinske publikasjoner, og medisinske abstrakter som beviser dens sikkerhet, effektivitet og liv reddet.

Kan LifeVac brukes mer enn én gang?

Ja og nei… LifeVac kan brukes flere ganger dersom blokkeringen ikke løsner første gang man prøver.

Men LifeVac er ment for engangsbruk. LifeVac bør erstattes etter at den har blitt brukt i et nødstilfelle med kvelning.

Det er to hovedårsaker til at man bør erstatte LifeVac-enheten etter at den har blitt brukt:
1. For å forhindre en skadet LifeVac. Vi vet ikke hvordan LifeVac-enheten har blitt håndtert i et nødstilfelle hvor det kan ha oppstått panikk.
2. Av hygieniske og sikkerhetsmessige årsaker. Vi vet ikke hvordan LifeVac-enheten ble rengjort etter bruk. Når den rengjøres på feil måte, eller med enkelte rengjøringsprodukter, kan det ha oppstått skade på enheten.

Det er derfor vi velger å erstatte alle enheter som har blitt brukt med en ny enhet, helt GRATIS. Dersom du har vært nødt til å bruke LifeVac i et nødstilfelle og dette har reddet noens liv, vennligst ta kontakt med oss på support@lifevac.eu for å fylle ut rapporten for liv reddet. Etter at du har tatt kontakt sender vi deg gjerne en helt ny LifeVac, helt gratis.

Jeg har lagt inn en bestilling, men har ikke mottatt noen bekreftelse på e-post

Dersom du har lagt inn bestilling, men ikke mottatt noen e-post eller sporingslenke, vennligst sjekk søppel- eller spam-filteret for din e-post. Dersom du fortsatt ikke kan se at du har mottatt noen e-post, ta kontakt med oss på support@lifevac.eu for videre assistanse.

Hvordan kan jeg spore forsendelsen min?

For å spore din forsendelse kan du åpne bestillingsbekreftelsen du mottok på e-post, og trykke på sporingslenken i e-posten. Dersom du ikke finner e-posten fra oss, sjekk spam- eller søppelfilteret for innboksen din. Dersom du fremdeles opplever problemer, vennligst ta kontakt med vår kundestøtte for videre assistanse.

Jeg ønsker å returnere mine LifeVac-produkter

Så leit å høre at du ønsker å returnere din LifeVac. Vennligst merk at dersom du har oppdaget en LifeVac som selges til en rimeligere pris et annet sted, så er det stor sannsynlighet for at dette er en forfalskning. Forfalskede produkter virker rett og slett ikke. Les mer om dette her.

Våre retningslinjer for retur tillater returer innen 14 dager etter at du mottok produktet. For å kunne returnere produktet:

• Må produktet være uåpnet og i samme stand som du mottok det i.
• LifeVac-eskens forsegling må ikke være brutt.
• Maskene må være uåpnede.

For å komme i gang med en retur kan du ta kontakt med oss på support@lifevac.eu. Dersom returen din godkjennes sender vi deg returadresse, samt instruksjoner om hvordan du returnerer forsendelsen din.

Produkter som sendes i retur til oss uten at du først har bedt om retur vil ikke bli akseptert.

Merk: Alle returforsendelser må sendes til våre lokaler i Belgia. Kunden er selv ansvarlig for kostnadene og sikkerheten for returforsendelsen.

Kontaktskjema

  • Kontaktinformasjon


    Livsverktøy VOF

    Lіеrѕеѕtееnweg 87a B1 2520 Emblem

    BE 0788 687 501


    E-post: support@life-vac.eu


    Telefonnummer: +32 465 04 17 98